ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОВЕРНЕННЯ
/
Не складно, але є правила
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ МОЖЛИВИЙ У ВИПАДКУ, ЯКЩО ЗБЕРЕЖЕНІ:
• товарний вигляд
• споживчі властивості
• з моменту отримання Вами посилки не минуло рівно 14 днів
СЛІДИ:
• прання
• плями, бруд
• діри, порізи, затяжки
• волосся, пил
• запах / аромат
• деформація, розтягнення резинок, розрив матеріалу
Будь-який із слідів використання є причиною скасування повернення.
Якщо при розтині посилки виявлено слід використання, товар буде утилізовано і повернення не буде здійснено.
УПАКУЙТЕ І ВІДПРАВТЕ ПОСИЛКУ
У будь-якому відділенні Нової Пошти
ОДЕРЖУВАЧЕМ ВКАЖІТЬ
Ярмольчук Ігор
Номер телефону: +380988959999
м Рівне, відділення НовоЇ Пошти # 15
ЗБЕРЕЖІТЬ ЧЕК / СКРІНШОТ ПРО ОПЛАТУ
Збережіть чек / скріншот про оплату в додатку Приват24 (або іншому)
ЗАПОВНІТЬ ЗАЯВКУ НА ПОВЕРНЕННЯ
Після відправлення посилки заповніть будь ласка форму "Заявка на повернення" нижче на сайті. Дотримуйтесь правил і повернення буде успішним
ЗАЯВКА НА ПОВЕРНЕННЯ
Будьте уважні при заповненні форми
РЕГУЛЮЄТЬСЯ І ПІДПОРЯДКОВУЄТЬСЯ
Відповідно до Закону України про захист прав споживачів Ви можете вимагати обмін або повернення купленого товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

При відмові споживача від товару продавець "OTHERSWEAR" повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем, за винятком витрат продавця на доставку до і від споживача, протягом 10 робочих днів з моменту отримання посилки і перевірки на відповідність. Повернення грошових коштів буде здійснюватись на банківську карту, з якої оплачувався товар. У випадках блокування, закінчення терміну дії вашої картки допускаються інші варіанти повернення коштів.
Для повернення грошових коштів за операції, які було проведені з помилками необхідно звернутися з номером замовлення та чеком / квитанцією / скріншотом про оплату, яка підтверджує помилкове списання за адресою з менеджером в зручному для Вас мессенджері (Viber, WhatsApp, Telegram), або на пошту help@otherswear.com.ua

Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (чек / скріншот про оплату)
Повернення товару належної якості можливий за умови якщо товар не має слідів використання.
При виявленні магазином будь-яких слідів використання товару магазин відмовить споживачеві в поверненні.
Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості.
При оплаті картами повернення готівковими коштами не допускається.

Для повернення грошових коштів на банківську карту необхідно написати лист на електронну адресу help@otherswear.com.ua або в зручному для Вас мессенджері (Viber, WhatsApp, Telegram)